top of page
BOER ZOEKT BIER audio MediaTales.jpg

Hold my beer!

De fijne balans tussen lichtjes gestoord en net haalbaar? We balanceren jouw promotie niet alleen op die fijne koord maar we doen ook nog een dansje terwijl we boogschieten met vuurpijlen. 

Yes! Eindelijk... 'Nekeer iets tof'

Creatieve campagnes met een hoekje af spreken nu eenmaal aan! Zotte marketing mag dan wel ons favoriete speelveld zijn, maar commercieel denken is dat ook. Die twee gaan gelukkig hand in hand.!

Niet alles wat origineel (of prettig gestoord) is moet daarom ook duur of onhaalbaar zijn.

Meestal hebben we aan een duidelijk doel of enkele woorden inspiratie genoeg om een campagne op te zetten die naam, faam en geschiedenis schrijft. Let's talk...

Hieronder enkele voorbeelden of bijna anekdotes van sterke klantverhalen. 

Boer Zoekt Bier - Inflatable beerpull

Elk jaar krijgen we de vraag om mee te denken met het jonge, enthousiaste organisatieteam van het Boer Zoekt Bier festival in Diepenbeek. Meestal kiezen we dan voor een wedstrijd om de lokale bevolking mee te activeren.

 

In 2022 en 2023 deden we "De Stoel" waarbij er op een weekenddag een strandstoel en bierstandje werd opgezet door de ploeg van Boer Zoekt Bier. Dit werd dan gepost zonder de locatie zodat de bewoners zo snel mogelijk de locatie moesten herkennen en zich naar daar begeven. De eerste die toekwamen, wonnen toegangstickets voor het festival en een frisse pint. 

​

In 2024 bestond de opdracht voor de lokale wedstrijd erin om, net zoals bij de toren van Pizza, een originele foto te maken met onze 5-meter hoge opblaasbare pint bier. 

Carrefour Market 25 jaar - Culinaire wedstrijd

Voor het vieren van het 25-jarig bestaan van onze lokale Carrefour Market Diepenbeek verzonnen we een toffe wedstrijd: alle inwoners van Diepenbeek en omstreken konden hun beste of origineelste recept indienen. Zo maakten ze kans om met hun recept te verschijnen in een echt kookboek genaamd "Diepenbeekse Kost".

​

Om de mensen warm te maken om deel te nemen en om de verwachtingen helder te maken, staken we een promotionele video in elkaar. 

 

Er werd een finale gespeeld in de winkel - in een echte keuken. De twee geselecteerde recepten mochten het tegen mekaar opnemen. Onder begeleiding van een jury, bestaande uit 3 echte chefs, werd mede door het publiek een winnaar gekozen.

 

Na de wedstrijd kon iedere klant door middel van een zegelactie sparen voor een gratis exemplaar van Diepenbeekse Kost.

De aftermovie

Van de wedstrijdfinale werd ook een aftermovie gemaakt om de mensen die er niet konden bij zijn en algemeen het doelpubliek van de winkel een kijkje te gunnen op het evenement. 

Promotievideo

Om de inschrijvingen van de wedstrijd op gang te krijgen en de verwachtngen van de inzendingen duidelijk te maken werd er een promotievideo gemaakt en gelanceerd. 

Fotogalerij
Carrefour finale-1.jpg
Lipa ICT - Valentijn kaart

Lipa ICT doet elk jaar wel iets creatief met Valentijn. Ook in 2025 wilden ze graag een actie opzetten die de nodige 'buzz' zou veroorzaken bij hun doelgroep. Ons idee om een valentijnsboodschap te laten aankomen in de brievenbussen van klanten met de liefdevolle oproep om in te checken over enkele vaak voorkomende pijnpunten op ICT-gebied had een dubbel doel: zowel als ludieke boodschap, maar toch ook met een doelgericht aanstippen van problemen waarbij de ICT-liefde van Lipa het antwoord kan zijn. 

250307 valentijn_edited.jpg

Benieuwd naar wat we kunnen voor jouw creatieve campagne? Stuur ons een bericht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

bottom of page